Följ min blogg med bloglovin

12 kommentarer:

  1. Vilken fin! Men du får nog se till att damma av den lite. ;)

    SvaraRadera
  2. Ja, sant, men jag gillar nog ändå dammet på sensorn där :)

    SvaraRadera
  3. Vad snälla ni är, tack snälla! :)

    SvaraRadera
  4. Hej hej! Jag har nu en fototävling på min blogg där ni kan vinna fina priser samt en FET länkning på bloggen:)

    Gå in här för att komma till tävlingen: http://vadfanskajagheta.se/2010/april/fototavling.html#comment

    Vore superkul om du skulle vara med :) IMORGON ÄR SISTA TÄVLINGSDAGEN SÅ PASSA PÅ (: Så skicka in ditt bidrag innan kl 21.00 :)

    SvaraRadera
  5. sv: tack!finfin bild:) men för att vara med i tävlingen så måste du länka till mig i samma inlägg som bilden och sen skicka länken till själva inlägget :)

    SvaraRadera
  6. Jahaja, jag är ledsen men tror varken att jag eller någon av mina medbloggare vill ha en massa länkar och sånna saker på den här bloggen. Sorry.

    SvaraRadera
  7. Helfin. Gillar att den glada lilla flickan är med. Utan hade henne hade nog inte bilden varit lika speciell om man säger så! Dammet på sensorn gör att bilden ser mer gammaldags ut än om du bara skulle haft svartvit, det är också en tummen upp-grej!

    SvaraRadera