Joe Pop, 21 år, Oslo
blogg twitter

Numer, föredetta producent & progamledare för eget radioprogram på 92,2 i Karlstad, frilansfotograf, kläddesigner, gatukonstnär & målare.
Dock med tyngst betoning på kamera användandet.

Beskriv dig själv med tre ord?
Kreativ, intelligent & positiv.

Varför är jag fotograf?
För att jag ser allt i former & färger, då vill jag fånga det på bild.

Bästa fotominne?
Jag har flera, men resan till Krakow, gånger då jag & min vapendragare D har klättrat på tak, utforskat Karlstad by night, fotat i fotöljer på bilvägen mitt i natten & när vi genomförde 40 dagar 40 bilder samt 100 dagar 100 bilder, som visade sig trigga en hel hög med andra fotografer att göra samma sak.

7 kommentarer:

  1. Tack tack kära du!
    Känns väldigt fint att hooka här, speciellt efter ettkomma8 raiden haha.
    Ses i cyberspejs!

    SvaraRadera
  2. HEHE awesomeness. Vi ska nog få fart på den här bloggen nu alltså :)

    SvaraRadera
  3. Trevligt med lite fina pojkar här!
    Men vad är tjejerna? :o

    SvaraRadera
  4. Det är faktiskt inga tjejer som har kontaktat oss knappt. Eller de få som har kontaktat oss har inte riktigt haft de kvalitéer vi varit ute efter. så ni får nöja er med oss gamla pantertanter som har vart med sen bloggens start, tills det dyker upp andra brudar hehe

    SvaraRadera
  5. Haha, "pantertanteran", oh my god vilket lovely tv-program det är!

    SvaraRadera
  6. Åh! Trist.. Synd att man inte var duktig med kameran. Då hade jag lätt vilja joina här!

    Dock gillar jag pantertanter Sandra & jag vill så gärna ha mer kort nu. (Har inte dykt upp något i brevinkastet än). Blev det något annat bra kort på mig som du blev nöjd med? Krams

    SvaraRadera