Patrik Petersson, 20 år, Lundabo.
Jag heter Patrik och driver bloggen http://patrikpetersson.blogspot.com. Jag tänkte beskriva
min bakgrund och insåg att jag inte har något. Inte som de andra på denna blogg. Jag har
ingen fotografisk/konstnärlig utbildning i ryggen. Jag gick natur på gymnasiet och just nu
jobbar jag som tennistränare. Enda bakgrunden jag har är att jag älskar att fotografera. Jag
hoppas att jag kommer en bit på det!


-Beskriv dig själv med tre ord?
Sprallig, kreativ och glad.

-Varför är jag fotograf?
Jag tror att jag har en ständig längtan av att få uttrycka mig och det kan jag göra genom att
fotografera.

-Bästa fotominnet?
De få gånger jag får en bild som precis blev som jag ville att det skulle bli. Eller bättre.

4 kommentarer:

  1. Hjärtligt välkommen Patrik. Jätteroligt att du vill blogga med oss. Jag har inte heller några fotografiska studier i ryggen. Skiter i allt sånt där. Bara man har ett bildseende och en kreativitet tror jag man kan komma hur långt som helst. Så keep up the good work bro /S

    SvaraRadera