20100104-DSC_00012

Michael Sandell Johansson, 21. Uppsala / Bålsta
Bildjägare och Arbetssökande med en förkärlek till mellanformat och mjuka och smarta toner.
föredetta student vid Grafiska Utbildningscentre i Uppsala där jag studerade Fotografisk Bild och Digital Bild i 3 år.
numera gör jag inte mycket, försöker ta dagarna som dom kommer och nu kommer jag försöka motivera mig själv att jaga fler bra bilder
för den här fina bloggen. puss och kram gott folk.

Beskriv dig själv med tre ord?
o-organiserad, impulsiv, skön

Varför är jag fotograf?
för att alla vet att fotografer får alla brudar!
fast egentligen är jag fotograf för att jag gillar att fånga människor och minnen på bild, det är den bästa som finns i hela världen, och mat!

Bästa fotominne?
det måste absolut vara emmaboda tvåtusennio och arvikafestivalen, jag lyckades lura in mig själv i pressträsket och fick några riktigt fina bilder på både bob hund och navid modiri & gudarna. det måste absolut vara det bästa minnet just nu

2 kommentarer: