Tjaba!
Nu har jag tyvärr inte så bra koll på varken Reflex eller vilka som är med i denna blogg, men jag tänker att det förhoppningsvis löser sig med tiden. Mitt namn är iallafall Daniel och jag är en pojke på 20 somrar bosatt i Stockholm. Jag pluggar en specialstlinje (inte ett ord enligt Google, fuck it.) med inriktning på digital bildbehandling och bildflöde och allt där ikring, så om ni funderar på hur man skärper en bild bäst eller vilket RGB-nummer en hudfärg ska ha eller så kan ni hojta till :)

Jag fick lite frågor här i mailen av reflexgänget som jag tänkte sammanfatta, jag ser mig inte som fotograf, jag vill inte vara fotograf, jag bara gillar bilder men sitter helst själv i en dunkel källare och tuschar bilder till bra musik. Mitt bästa fotominne är när jag insåg att jag inte sög lika hårt längre. Jag skickar upp lite bilder i nästa inlägg ooook!

10 kommentarer:

  1. kul med en ickefotograf i fotobloggen. Hehe, ska bli kul att se vad du kommer med:)

    SvaraRadera
  2. Äntligen är my nigga D här!

    SvaraRadera
  3. ja... hur skärper man en bild bäst?

    SvaraRadera
  4. niggawiggab0isi! vilken fest att både poppen och busy D joinade :D

    SvaraRadera
  5. Den behövs för att täcka upp min lem :)

    SvaraRadera
  6. google kan ta sig för det ÄR ett ord. skön presentation!

    SvaraRadera
  7. Vad är det för tröja?

    SvaraRadera